Typiskt mej

Har just lagat och ätit mat. Det var världens enklaste (och billigaste tror jag med) mat att laga. Det bestod av makaroner och tomatsås på burk och lite feta ost på med soltorkade tomater. Huvudsaken med det hela är att jag är mätt och det var faktist jätte gott men minuset var ju det att jag skulle ju måsta klotta på mig. Typiskt mej! Jag kan nästan aldrig gå en hel dag utan att klotta något skit på mej. Köpte ju en ny väska idag så jag sätter upp bild på den här. Annors så tror jag att jag sätter på min film och myser under täcket för jag är helt proppmätt!
(Och bara för att jag är så störd som jag är måste jag ju sätta en bild på min fina tomatfläck hehe)


Kommentarer

Kommentera här! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0