Trains

Då sitter man i tåget igen påväg mot Vasa. Först ska jag byta tåg i Böle och sen i Seinäjoki och sen ska jag ännu ta en buss till internatet. Hade en jätte rolig kväll igår med dom allra bästa och nu så kommer jag. väl att se på film och dricka kaffe den här dagen, för det är vd jag gör när jag sitter på tåget. Jag förstår inte ens hur man kan dricka så mycket kaffe. Nåjo, Om tre veckor är det marknaden och jag tror att jag kommer hem först till dess så då ska jag tre veckor borta i Vasa förrän jag kommer hem och kraschar Lindas lägenhet. Men min plan är att jag ska städa hennes badrum för det har jag velat göra en längre tid nu. Haha.. Och sen så ska jag laga mat åt henne! Japp, lite måste man ju göra om man får komma till nån och sova! Heheh, när Linda kommer att läsa det här kommer hon tänka: Nej, Perre inte behöv du städa mitt badrum eller laga mat åt mej! Du är nog så tassiger du!

Något åt det hållet kommer hon att tänka.


Kommentarer
Postat av: NEEEJ

Neeej Perre!!! De e bara helt otrolit awesome att du kommer å sova å hälsa på hos mej!!! :D DU SKA INTE LAGA MAT ELLER STÄDA!!!! De ska bli en sån frän torsdag :D

2013-09-01 @ 22:37:19




Kommentera här! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0