The last day

Idag var det min sista skoldag här i Vasa. Fick pappren och dom ska bara skrivas under så har jag ingen skola stt gå i eller något jobb. Känns nog lite underligt men jag ksn ju inte gå i en skola jac inte tycker om. Jag ringde idag till min moster Bea och frågade om det fanns någo lediga platser till närvårdare i Ekenäs men det fanns det inte, så som jag hade trott.. Imorgon ringer jag till Prakticum i Helsingfors och frågar om dom har nån ledig plats och sen så får vi se vad det blir. Men nu för stunden sitter jag på abc och tar en kaffe halv elva på kvällen. Haha. Jag blev så otroligt sugen på en kaffe att jag måste gå till Abc på en kaffe för nör jag var för lat för att koka eget kaffe.
Jag lagade en QR kod till min blogg, i brist på annat! :D


Kommentarer

Kommentera här! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0