Svåra val

Jag slutade fem timmar tidigare idag så tog tiden till vara genom att fortsätta se på skolor och kom inte fram till något riktigt... Men jag kom på att det finns en yrkeshögskola i Karis som har en inrednings linje så imorgon blir det att ringa dit och se om dom skulle ha en plats öppen annors så vet jag inte. Jag måste göra nånting. Men när jag inte vet vad jag vill bli så är det så besvärligt. Nej jag vet vad jag vill bli men det finns inte nån skola på svenska till att bli inredare. Så om jag nu inte kommer in till nån skola så vet jag inte vad kag gör. Jag får knappast något jobb, och om jag inte skulle få något jobb så vad skulle jag göra då? Ska jag vänta ett år tills jag kan söka till en ny skola och inte göra något på ett år eller? Men frågan är ju den att vad finns det som jag kan göra? Jag måste nog säga att jag är i deep shit..

Nåja men till den positiva sidan! Jag hittade en väska för tjugo euro idag! Och jag har sökt efter en väska i kanske tre fyra år och aldrig hittat nån snygg i min pris nivå. Annors så har jag väl inte så mycket att säga förutan att det enda jag kan tänka på är vad ska jag göra med mitt liv?


Kommentarer

Kommentera här! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0