Just one last time

Jag pratade med mamma för en stund sen och hon sa att Eero skulle komma efter mej på lördag när hon inte kan komma när hon jobbar. Så imorgon ska jag prata med lärarna ännu lite och fråga vart jag kan lämna internatnyckeln på lördag. Jag trodde att jag skulle börja först på torsdag men det visade sig inte vara så riktigt. Jag måste börja redan på måndag för dom skulle på nån utförd måndag - onsdag och läraren tyckte att jag skulle komma med så att jag skulle lära känna dom andra och det tyckte mamma också, men jag tycker att det vlir lute välbstressigt när jag kommer hem på lördagen troligen ganska sent och så far jag på söndagen igen till en ny plats.. Fuck, det skulle vara lite skönare att kunna komma hem tvätta lite kläder och laga sig klar för att flytta igen iställe för att komma hem och fara nästa dag igen. Men nåja.. Om mamma har bestämt sig för att jsg ska fara redan då så har jag inte så mycket att välja på riktigt.. Imorgon ska jag packa ner det som jag kan packa ner och så ska jag fara till centrum en sista gång ocjmh köpa en likadan väska åt Antonia som jag själv köpte.


Kommentarer

Kommentera här! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0