Hej då Vasa!

Jag sitter nu i bilen och är påväg hemåt. Min dag igår slutade med att jag kom hem klockan sju och och började packa ihop saker. Efter att jag packat ihop aölt som jag kunde packa ihop så städade jag hela internatet. Jag dammsugade, torkade damm, tvättade golven och tvättade badrummen och vessorna. Sen hoppade jag i duschen. Och när jag kom ut ur duschen så ringdf Stina så pratade med henne en stund. Sen satte jag på en film som hette Horrible Bosses, och den var faktist rolig! Värd att se. Efter att den var slut så diskade jag och for och sova. Jag vaknade klockan tie idag och fixade mej och tittade att alla skåp var tömda. Sen väntade jag på att Eero skulle komma och son jag skrev tidigare så sitter kag nu i bilen påväg hemåt!


Kommentarer

Kommentera här! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0