Day off

Jag går ju inte i nån skola mera så jag hade ledigt idag. Det jag har åstadkommit under dagen är att städa upp rummet lite, diskat, duschat och sett på två filmer. Nu blir mina planer att ta det fortfarande lugnt och inte göra nånting speciellt för jag tycker det är skönt att bara ta det lugnt emellanåt. Har funderat om jag skulle ändra stilen på min blogg lite och laga om den för det var ungefär ett hal år sen jag fixade opp den eller var det mer? Tänkte laga den antingen i ljusa fina färger eller i höstiga färger. Jag får se! Men nu blev det fastslaget att jag börjar på torsdag på turismlinjen i Pargas. Man vet aldrig hur det blir men förhoppningsvis kommer jag tycka att det är roligt där och kommer att triva både med skolan, människorna och platsen. Och det som är ett plus är det att jag har närmare hem än här från Vasa så jag behöver inte resa sju timmar innan jag är hemma utan kanske en och en halv timma! Vilken skillnad! Så jag är nog nöjd! 
 
 

Kommentarer

Kommentera här! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0