Torsdag

(Min blev Sympathy for the devil in my ass)
 
Var en helt okej skoldag som följdes upp av att jag träffade Linda i bussen och var en timma ute på byn med henne. När jag kom hem ringde Jacke och så talade vi i 45 minuter. Not bad. Efter några timmar så började jag fundera var mamma var, det visade sej att hon var i Kasnäs med min moster och kommer hem först vid nie tiden. Har bara tagit det lugnt hela dagen. Det är så skönt att vara ensam hemma och bara slöa. Planerna för nästa vecka är att jag och Linda far antagligen till Kyrkslätt från onsdagen till söndagen, och Jenni kanske kommer med det beror på. :) Men det ska blir roligt att fara dit för att jag skanar mitt gulle så! <3

Kommentarer

Kommentera här! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0