Jag kan inte sova nå mer allting går upp för mej när solen går ner..

Det är helt konstigt att det är bara onsdag då det känns som om det är söndag och imorgon skulle det vara måndag igen.. 
 
Kom hem för ungefär två timmar sen och har inte gjort så mycket betydligt i mitt liv efter det. Har mest varit på facebook och lyssnat på musik. Men ska man orka göra så mycket annat efter vappen? Det var skönt att bada i badtunnan eller badibunkkan som jag kallar den. ;) Vi hade ljus på, kalla coca colan och smirnoffar och musik från NRJ på. Imorgon bär det antagligen av med mopo till skolan för första gången! Om det är fint väder då? Men för att ändå göra nån nytta den här dagen så ska jag  reda upp mitt rum (igen) hehe..
 

Kommentarer

Kommentera här! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0