On my way home!

Jag har helt glömt att blogga om att jag skulle fara till Vasa men nu är jag påväg hem och jag absolut älskar Vasa av det jag har sett. Jätte fin stad och kan faktist se mig själv på där. Jag har köpt fyra nya plagg som består av en bikini, länkskor och shorts alla för 50% billigare! Sen då hitta kag Bik Bok i Vasa och jag visste inte att det fanns i Finland nån sån butik så gissa hur glad jag blev? Och ännu gladare blev jag när jag såg en bustier som jag velat ha så länge! Så nästa dag for jag och köpte den och hittade en bikini på samma gång. Jag hade tittat tidigare på Bik Boks hemsida och hade tänkt beställa den men så stod det att dom bara levererade till Sverige och Norge. Fuck. Men nu har jag den! haha. Nu styr vi in mot Kristinestad och titta lite och sen ska vi ännu till Raumo på vägen hem och titta. Jag bjuder på lite bilder från dom här två dagarna.


Kommentarer

Kommentera här! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0