Fuck it!

Jag hade fått en kommentar om att en skulle vilja se lite bilder från internatet och det ska väl gå att fixa! :)
 
Imorgon far jag hem över veckoslutet och det känns skönt att få komma bort från den här skit platsen! Det finns inget att göra här och jag är nästan hela tiden ensam efter skolan. Skolan är nog helt okej, jag har kiva människor att umgås med men inte vet jag om det är min drömutbildning riktigt för det är ju inte de vill bli så det känns helt meningslöst. Och att spackla,slipa och måla är ju inte världens roligaste enligt mej. Jag saknar mina vänner helt otroligt mycket och känner mej så otroligt utlämnad och utanför och ensam när dom kan träffas utan att betala 100 euro. Det känns som att de enda jag gör är att sitta och glo på någo skit eller spendera pengar på mat och annat behövligt. Jag vet inte vad jag ska göra... Men jag kan ju inte sluta och hoppa av linjen för jag har betalat så mycket pengar för verktyg och arbetskläder att jag kan ju inte slänga bort dom pengarna. Och jag vill inte göra nån besviken ller känna mig som en person som ger upp.

Kommentarer

Kommentera här! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0