-.-

Min dag var helt bra tyckt jag. Jag fick allt spacklat och fixat städat och klart i skolan. Men så kommer jag hem och har ingen service på telefonen och tänker att kanske de bara är lite dåligt här på internatet men tyckte ändå att set var konstigt för jag brukar ha jätte bra sändning. Nåjo jag gick opp till bussen som jag skulle med till centrum för att ta ut pengar från banken när mitt bankkort inte fungerar. Bussen skulle gå fem över fyra och då skulle jag var tjugofem över fyra i centrum och ha fem minuter på mej att gå till banken för halv fem stänger den. Men saken var ju den att när jag kom upp till busstationen satt jag där en kvart och väntade på bussen förrän den kom så när jag skulle ha kommit till centrum så skulle banken redan vara stängd. Nen jag beslöt mig att endå ta bussen för jag behövde lite bröd och pålägg hem och jag hade nog tillräckligt med pengar på mej för att köpa det. Och när jag kom till centrum så märkte jag att jag fortfarande inte hade nån service så jag bestämde mej för att fara till Sonera. Där fick jag ett nytt sim kort och hade service igen. Tack gode gud för det!! Men banken var ändå stängd så jag fick ju i te ut någo pengar.. Helvete.


Kommentarer

Kommentera här! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0