Hakuna Matata!

Jag känner mig duktig faktist duktig! :) Igår öva jag på kemma prov idag på hissa prov och så har jag fått godkänt på mopoövnings sidan! En riktigt bra dag det här, det var så skönt att sitta på Furutorp med de bästa som så självklart är Linda och Jenni! :) Har inte så mycket att säga förutom om att jag har varit duktig idag och imoron kommer jag vara tillomed ännu duktigare! Nu blev jag sugen på en smoothie för jag såg en här på sidan när jag nu skriver.m :P Jo jag vet lite smått random information men jag tror jag skall bege mej neråt och ta ett glas vatten, kanske jag lagar en smoothie påsamma gång? Nobody knows.. Nu bjuder jag på en weheartit bild! :) Jag bara måste ta den häran! :D

Disney-ink-03_large

Kommentarer

Kommentera här! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0