Jou jag är en zebra med vita sträck! :DD

Idag har det då varit en vanlig tråkig dag i skolan. Men efter skolan var det byn som gällde med Linda och det var jätte roligt att äntligen att få träffa henne eftersom det var så längesen jag träffade henne. Linda hade skrivit världens vackraste sak om mej på hennes blogg alltså ett jätte långt inlägg. Så man blev jätte glad och på gott humör när man läste det. En sån vän behöver varendaste människa, en liten fjantig Linda! :D Så min dag blev jätte bra till slut ändå! Men tyvärr så ska Jenni fara på semester en vecka så att jag kommer inte ha henne i skolan i tre dar. Men sen blir det ändå PRAO. Jag ska nu ha två onsdagar jumppan när hon är borta så det blir intressant! :)) Men det e ju ändå lite tidsdrift. :) Nå klockan är nu så pass mycket att kanske man skall stänga av datorn, borsta tänderna och krypa ner i sängen! God natt! 

Kommentarer

Kommentera här! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0