YOY!

Konstigt nog så har jag börjat tycka om att byta blöja på småbarn.. Är det nåt fel på mej eller? :P Nej men jag trivs jätte bra på dagiset och idag var det femton barn men imorgon kommer alla 18 barn vara där ska bli roligt med flera barn konstigt nog. Idag satt jag och kammade på en Barbies hår somvar en endaste stor rasta fläta skall fortsätta imorn har lite mindre än halvca håret kvar och tro mej det är säkert mer än tie centimeter långt och en enda stor hårboll. :P Ja sånt sitter jag och håller på med på dagiset borstar rasta hår! :D Idag har jag också lekt ute med vattnet (mitt inre barn håller på att komma fram tror jag) nä men jag försöker få bort den årliga mega vatten pölen rakt framför vår dörr, så jag lagar rännor så att vattnet rinner bort. Jag har varit aktiv idag för jag har sopat ute tvätta en askkopp(intressant) och varit  ut med hunden. Det var så fint väder idag att man måste ut och göra nånting i allfall! När jag läste en saga för barnen i dagiset idag höll jag på att få nerver på boken för det var fel i den! Det stog "dom" istället för "dem" (okej jag skriver också dom, men det var ju för fan en bok) Och så sa dom att ett rymdskepp liknade ne späckhuggare, men späckhuggare har vita fläckar vid ögonen, men det hade inte rymdskeppet uten det var en haj! Sånt där stör mej! Vet man inte skillnaden på en Haj och en Späckhuggare så då är man fan anamma dum!
Späckhuggare.
Haj.


Kommentarer

Kommentera här! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0