Paradise

Trevlig dag idag!

Idag for jag först nie till dagiset och det var skönt att få sova lite längre. Imorgon skall jag börja klockan nio igen men på fredagen börjar jag klocken åtta som vanligt och det är dessutom den sista dagen sen är prao veckan slut! Synd nog har haft så roligt med barnen, dom er så goa! <3 Men annors idag så har jag varit ut med midde och mamma varit till kvällsjumpan (höll på att glömma den :D) nörda facebook och just nu är det musik och rensning på datorn som gäller! Vägarna har nästan inte alls nån snö på sig mera men dom är fortfarande ganska mjuka och leriga, men om vädret håller sig så här i en vecka till så är det nästan sommar ju!
Här kommer några bilder som jag har tagit tidigare på vintern!



Och här är några bilder efter stormen. :)



Kommentarer
Postat av: Lindabajskorv

sv; Ja flyttar ti Hesa å blir datanom, om jag kommer in i den skolan, annors blir de datanom i Ekenäs :) Juuh vi ska fösöka komma opp ti byn, typ på lördan ? :) Ja skickar ti dej sen mera när vi kommer om vi slipper opp :DDDDD WOHOOOO ! YYeeaaah ;)))))

2012-03-14 @ 22:39:53
URL: http://lindawiberg.blogg.se/



Postat av: Lindakalisch

Sv Sv; AHAHA, en datanom e en som typ kan om datorer, typ fixa hemsidor å sånt skit, man får typ jobb överallt :D :D :D

2012-03-17 @ 22:35:13
URL: http://lindawiberg.blogg.se/




Kommentera här! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0