Pappas om en stund.

Rubriken säger allt igentligen, men Antonia och Kenneth är påväg ner hit mot Bromarf nu och sen far vi till pappas. Birgit kom på torsdagen till pargas så idag skall vi fara och träffa henne och pappa. Jag har aldrig träffat henne förr så det ska bli riktigt roligt. Jag vet nog hur hon ser ut men jag har aldrig sett henne in real life. Idag är det jätte vackert väder och det e så skönt. Mamma Eero och Helmi for till Framnäs och pilka och jag ville abslolut inte joina dom. Ni förstår väl varför!? xd Jag har sminkat, plattat håret, klätt på mej, hört på musik, ätit, sett på tv ja det är vad jag har gjort hittills. Jag har inte riktigt nånting att skriva om men jag fick sån lust att blogga bara. :)) Jag klippte min pannlugg igår för den börja bli lite för lång så den gick mej på nerverna. Jag hade nog tänkt att klippa den sned men det frästade mej så, att den blev rak. Jag sätter opp en bild en annan dag för just nu så har mamma tagit kameran och jag vet inte var jag har mittminneskort till min kamera. Men nu ska jag se vad som har hänt på Facebook och sen kommer Antonia och Kenneth nog snart så Ciao! :))

Kommentarer
Postat av: Anonym

Neeej, ja ha int komentera någo sånt :D HAHAHAH, vafaaaan ! President gas ... vem fan kan ha gjort de ?? De e pårikit int jag ! :DD

2012-03-03 @ 14:17:49




Kommentera här! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0