Still going strong!

Jag bloggar medan jag väntar på att Linda ska skicka en film som hon har gjort eller mera sagt håller på att laga till slut, hon ska skicka en länk åt mej på facebook och sen när jag ser den kommer jag att skratta ihjäl mej!!!!! Jag kommer bara skratta och skratta och vet ni varför den kommeer vara så jäkla bra? För Linda har ju gjort den!!! :DDD Idag har jag inte gjort så mycket sovd läänge när jag hade ledigt, var ut med Midde, sett på film, laga mat åt mej.. Mamma for iväg till Hangö med Eero och Helmi och jag blev hemma och umgåtts med mina fräna kaverin som jag inte sett på en skit lång tid eller jag såg nog Linda när jag skulle köpa grädde eller enligt henne gädda. :D linda informera mej idag att Jacke ville komma ner till Bromarf nu efter hans seglings tur och det tycker jag att är jätte fränt för att han är en jätte frän människa! :P 

Kommentarer

Kommentera här! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0