Lalalalalalallalaalal!

Vi skall kanske få båten till veckoslutet och svenskarna var här var skit roligt och har jobbat och är helt kär i åldringarna! Det där var ungefär det senaste. :D Det är sommar så jag tar inte och bloggar så mycket idag var det fint väder och jag och Antonia var ut och gå med Midde och så for vi och simma skit va skönt eller mer sagt jag och Midde simmade. :) Den tredje november skall jag fara på dop i Sverige till Amilias dop alltså Claras barn, hon är så söt.. Jag har nu åtta dagar kvar att jobba och sen har jag ledigt ännu två veckor förrän skolan börjar, av min lön som jag nu får i slutet av månaden skall jag köpa en ny bärbar dator så där för 500 - 600 euro en billig bara och resten av pengerna skall jag spara! :) Eller shoppa kanske.. :P antagligen... Jahapp det var allt! Och linda det här är för dej!!!! :DDDD


http://www.youtube.com/watch?v=6ZQSyLXg_3c

Kommentarer
Postat av: Babian kalischerna

Ahahaha, ja ble helt "jess Perre ha blogga!" :D hehhehehehe :D

2012-07-19 @ 21:03:54
URL: http://avigasidan.blogg.se




Kommentera här! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0