Att peta eller inte peta det är frågan?

Igår var jag med Antonia på stranden och catchade de bruna som hon brukar säga. Jag ska nu jobba den här månaden på Bromarfhemmet som guldkant, och hittills har det avrit jätte roligt fast de flesta är dementa :D Så ingen kommer ihåg något.. men för stunden vet dom vad som pågår bara dom är glada så är jag glad! :) Skall snart börja begä mig mot Kimito med pappa och syster. Jag har inte bloggat nu på en tid men det beror på att det är sommar och ljuvligt väder så varför sitta inne och se på en skärm när man kan göra lite nytta ute i solen. Mamma har slipat och oljat arbetsbänkarna nere i köket och oljet altanen i en grå olja ser fräscht och piggar upp! Stina och Clara och hennes tre månaders gamla baby Amilia kommer till Finland på tisdag så det blir trevligt att få se dem igen! Det var ju ändå ett år sen..

Kommentarer

Kommentera här! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0