Vill fara på semester!

Hello! Här sitter man då och skriver ett inlägg egentligen så har jag inte rikit nånting att säga men man måst ju blogga när man kan! Jag är så sugen att fara iväg på en resa bara ta och köp en biljett och sticka iväg. Men nej tyvärr.. -.-  Men man ska ju tänka positivt! Det är snart sommar! :)))) Jätte glad! Och så fyller jag femton om 1 och en halv månad och två veckor och 2 dar! om jag nu sen har räknat rätt. ;) Imorgon far jag till Kimito efetr skolan med mamma för att träffa på Antonia och Kenneth. Det ska bli roligt att också få se Midde för jag saknar den. Men det var allt! Hej då!

Kommentarer
Postat av: Jenni-Berit

Sv; Ajja du meenar xd vi sir ut som turisterpå torra land xd??

2012-02-29 @ 20:39:22
URL: http://jennixx.blogg.se/




Kommentera här! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0