Utkast: Feb. 2, 2012

Här sitter jag och hör på "I need a hero" :)) hahah. Imorn kommer Benkku ner till Bromarf och jag ska kanske måla lite väggar detta veckoslut. Men kanske jag ska skita i det och ta Linda w till mitt iställe? Man vet aldrig. Det skulle i allafall vara jävligt roligt. :)) Idag har jag köpt "Höjdaren" alltså det är vår skoltidning. Haha ganska bra nog. På lördag eller söndag e det runebergs dagen så då ska man väl äta en runebergs tårta. Idag var det volley som gällde och imorn blir det återigen prov, denna gång hissa prov. Men det är enkelt så no hätä. Jag lagade mat idag till och med det blev omelett med lite korv och tomat i, blev faktist gott. Men hej då syns en annan gång! Denna gång skall min mor få komma upp som bild bara för att jag inte har någo blider. Ciao!

Kommentarer

Kommentera här! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0