Religion timma = CHILL!

Här sitter man i skolan och ska egentligen ha religion men man får lyssna på musik och nörda facebook. Jag laddade ner Spotify på skolans dator som jag nu sitter på så jag har bra musik! :D Jag tror inte att man igentligen får gör de men who cares.. :)) Idag blir det väl då volley efter skolan och massor med provövning när man kommer hem, för imorn har vi kemma prov och på fredag hk och imorn blir det andra gången som jag far till moposkolan. Jag tycker att det är så jäkla onödigt att betala 520 euro för 6h av undervisning så om man inte skulle behöva gå där så sku jag köp en mopo för dom pengarna. Men nu ska jag fara slutar timman och btw våra båda datorer har krascha så att därför bloggar jag inte.. Suck!.. :((

Kommentarer

Kommentera här! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0