:) I'm so happy cause you are gone. When you are gone it makes me happy! :)

Idag var det nog meningen att man skulle fara till skolan men det blev inte riktigt av sen heller. Men iställe har jag mokka upp hela backan för att det har snöa som tusan idag. Och så har jag fått datorn att fungera igen! Jeee! Guj (antagligen skrivs det inte så emn who the fuck cares!) Ja men han kytta på den och nu fungerar den igen, han rörd bara lite sladdar innuti den och där var det! Yees, så att mitt liv e tillbaks! Nånej men det e SKIT skönt! Idag var det Volley matcherna men tyvärr så fick jag inte komma med. Det kommer andra chanser i ens liv ännu så is int gråta! :) Men nu ska man väl ta och släpa bort sej från datorn och gå och lägg sej! :) GOD NATT!WeHeartIt

Kommentarer

Kommentera här! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0