Google chrome och spotify - check!

Idag har man då nörda datorn och laddat ner google chrome och spotify. Skit skönt nu när man har lite nyare musik än den musik jag hade på förrän jag ladda ner spotify, 20 år gammal? :D Nånej men det är roligt med lite nyare musik nog. Jag och Antonia (syster) for ut och gick med Midde vår (hund) idag och vi gick over en åker med ungefär 30 - 40 cm snö = TUNGT! Jo men man ficj motion i allafall. Det var synd bara att vi inte tog med kameran skulle ha fått jätte fina bilder ner midde satt ner hela sitt huvudi snön, sött.. Jag var ut med Jenni, Benkku och Jeppe idag och fy fan vad det var kallt! Sen sprang jag hem när Jeppe hade farit, för jag kände inte mina ben längre. Alltså det var minus 20 så det var nog kallt det kan ingen säga emot! :)) Men nu skall jag nog stänga av musiken och fara och ta min skönhets sömn. :D Här är en bild på Antonia, Jag och Midde.

Kommentarer

Kommentera här! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0