Le vie est belle!

Har haft en helt okej dag idag..
Sen så har jag varit ut med hunden i mörkret med en pannlampa och Midde är livrädd
för mörkret! :D Så den ville ju inte fara så långt. :) 
Har just tittat på Bridget Jones's diary och den var helt okej.
Igår tittade jag på filmen Ted och den var ju inte alls bra! :/ Jag som had trott att den var jätte bra 
eller den verkade det på reklamerna.
Jenni kommer KANSKE till ekenäs på onsdag men om hon inte gör det så far jag och Linda och 
hälsar på henne fast hur lite pengar vi än har! :D 
För vi MÅSTE få träffa henne! :) Saknar henne rejält!
 
Jag vill så snowkka, kom jag just på! :D Jag vill faktist snowkka! 
Nåja, nu är det väl sovdags då! :) 
 
148548487679465135_56ec1vvf_f_large

Kommentarer

Kommentera här! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0