Don't you worry child.

Tumblr_mecp6xeeyn1r0ybizo1_500_large
 
 
Idag är det dagen som jennis ben skall oppereras! Jag prata med henne igår och hon tyckte att det skulle bli skönta tt äntligen få dom oppererade! Hon vill hemma för att hon har otroligt tr¨kigt och det förstår jag mycket väl. Men idag är det första december så jag åt min första chokobit från julkalendern! :D Man blir aldrig för gammal för julkalendrar! ;) Jag har nu fått mina snowboards skor hem och jag vill så en snowboard så att jag kan fara ut och prova att åka! Det skulle vara så roligt! :) 
 
56506170294949536_jpqv2qoi_c_large
 

Kommentarer
Postat av: En hemlig beunfrare

fan vad roligt, har först nu börja läsa din blogg :D om jenni har tråkigt borde väl nånting göras? t.ex. ett besök avvärldens roligaste gäng och hennes pojkvän? :D

Svar: Jag och lite andra kompisar skall fara och hälsa på henne i mittan av veckan när vi begär oss mot Helsingfors! Ska bli jätte roligt att få se henne och hennes pojkvän har redan varit och hälsa på henne! :)
Perre

2012-12-01 @ 13:39:02




Kommentera här! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0