Sorry...

Som de märks har jag inte på en lång tid varit inne på min blogg för att vårt internet stärvar hemma. Men just nu har jag hissa timma och vi e i datan inte vet jag varför men de e ganska skönt att int behöva göra någo och connecta med världen lite igen. Idatg had vi inrte hussa utan vi städade och jag fredrika och hanna frosta av frysen. Ja och idag har det verkligen inte varit min dag för att jag fick lite bråttom på moronen så jag hann inte ta mina glasögon tömma väskan och jag hadd hönsskit på skon + att jag måddes springa till bussen och att jag mår skit som fan idag så att det e absolut inte min dag. Ja och på lördag fick vi tre hönor men vi har inte ännu fått en tupp men vi ska nog skaff en så snabbt som det går men nua jag sluta prata skit och hjälpoa alex skaffa en blogg. // Pernilla.

Kommentarer

Kommentera här! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0