Bromarf Byn.

Japp, idag är det då byn med alex, linda, linda, jenni och demi. Ska antagligen grilla nere i hamnen och ta en titt i HV ja man vet inte vad vi allt kan hitta på. Idag var jag då i skolan och så får man veta att man har teoretiskt hussa prov plötsligt ! Jahaa men det var inte så svårt så jag får nog inte så dåligt i det eller jag får inte underkänt i allfall. Men nästa vecka då har vi 3 prov och ett förhör så jiiiiiippiiii ! Gud vad jag älskar att ha prov ! Men nu nörda lite facebook. Syns senare // Pernilla. :)

Kommentarer
Postat av: Plekåpiuksliska

Älskar du seriöst prov? o.O
Du är ju störd Pernilla! Kallas du Pärre? För en gång när jag var i butiken i kyrkslätt så tror jag att jag såg dig (du vet inte vem jag är) Du var där med några andra människor och dom sa något "Kom nu Pärre, vi missar tåget" eller något liknande, var det du eller liknande hon bara dig?

2013-01-30 @ 12:23:51




Kommentera här! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0